Γιατί ο ιστότοπός σου χρειάζεται ένα chatbot

Τα chatbot σήμερα είναι οι ψηφιακοί βοηθοί κάθε επιχείρησης και ιστότοπου. Παρότι σαν trend δεν είναι νέο, πέρασε καιρός για να φτάσουμε σε…

Πώς να βελτιστοποιήσεις το Google My Business σου

Το Google My Business είναι ένα εργαλείο που προσφέρεται δωρεάν από τη Google και επιτρέπει στους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται…

3 αυτοματοποιημένα emails που κάθε eShop πρέπει να έχει

Πολλές επιχειρήσεις υποτιμούν την αξία του email marketing και δεν ξέρουν από πού να ξεκινήσουν ή ποιες αυτοματοποιημένες email καμπάνιες έχουν…

4 από τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες marketing όλων των εποχών

Ξέρουμε ότι μια επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ μπορεί όχι μόνο να αυξήσει άμεσα τις πωλήσεις σου, αλλά ιδίως να εκτοξεύσει το awareness…

7+1 digital marketing τάσεις που αξίζει να ακολουθήσεις

Είναι γεγονός ότι το 2020 αιφνιδίασε και τους πιο προνοητικούς. Ήρθε για να ταράξει τα νερά και να θέσει σε αμφισβήτηση ό,τι θεωρούσαμε…

3 εργαλεία για τη δημιουργία ενός sitemap

Το XML sitemap είναι ένας άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας με τις μηχανές αναζήτησης, καθώς τις διευκολύνει να βρίσκουν τις…

Τι είναι το Local SEO;

Σίγουρα έχεις διαβάσει για αρκετά διαφορετικά είδη του Search Engine Optimization – SEO. Τα δεδομένα δείχνουν ότι το 46% των Google Searches το 2019 αφορούσαν…

Πόσο σου κοστίζει ένα αργό website;

Όταν μιλάμε για ταχύτητα ιστοτόπου, λίγο-πολύ όλοι αντιλαμβάνονται ότι παίζει ρόλο, αλλά είναι δεν μπορούν να προσδιορίσουν το πόσο…

8 tips για τη δημιουργία μιας τέλειας σελίδας προϊόντος

Το product page, δηλαδή η σελίδα προϊόντος, είναι ίσως η σημαντικότερη σελίδα για ένα e-shop. Η σελίδα προϊόντος καλείται να δώσει στον υποψήφιο…

Πώς να κάνεις μια online ανάλυση ανταγωνισμού και γιατί

Η ανάλυση του ανταγωνισμού είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι στην ανάπτυξη κάθε επιχείρησης. Πρόκειται για μια διαρκή διεργασία που εκτείνεται…