8 tips για τη δημιουργία μιας τέλειας σελίδας προϊόντος

Το product page, δηλαδή η σελίδα προϊόντος, είναι ίσως η σημαντικότερη σελίδα για ένα e-shop. Η σελίδα προϊόντος καλείται να δώσει στον υποψήφιο…

Πώς να κάνεις μια online ανάλυση ανταγωνισμού και γιατί

Η ανάλυση του ανταγωνισμού είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι στην ανάπτυξη κάθε επιχείρησης. Πρόκειται για μια διαρκή διεργασία που εκτείνεται…

Πληρωμές με κάρτες: Τι έχει αλλάξει, γιατί, και πιθανά προβλήματα

Η πανδημία έκανε τις ηλεκτρονικές αγορές πιο συχνές. Σύμφωνα με έρευνα της Pulse R.C. και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, έχει…

Γιατί χρειάζεσαι ένα επαγγελματικό email

Στον κόσμο των επιχειρήσεων, η φήμη σου πάντα θα προηγείται. Η δημιουργία μιας επαγγελματικής, καλά εδραιωμένης και αξιόπιστης εικόνας…

Τι είναι και τι κάνει ακριβώς η DMARC (Domain – based Message Authentication, Reporting & Conformance) εγγραφή;

H DMARC εγγραφή, η οποία σημαίνει "Domain - based Message Authentication, Reporting & Conformance" (Έλεγχος ταυτότητας μηνύματος, αναφοράς και συμμόρφωσης βάσει μηνυμάτων),…

Τι είναι το CDN (Content Delivery Network) και πως λειτουργεί;

To CDN (Content Delivery Network) είναι ένα δίκτυο διακομιστών που συνδέεται μαζί με το στόχο της παροχής περιεχομένου όσο το δυνατόν ταχύτερα, φθηνότερα,…

10 λόγοι για να φτιάξεις ιστοσελίδα για την επιχείρησή σου

Σήμερα η ανάγκη μια επιχείρησης να έχει παρουσία στο Internet είναι επιτακτική ή ακόμα περισσότερο… μονόδρομος! Είναι πολλοί λόγοι που…

Τι είναι η Διασφάλιση Ποιότητας (QA) και γιατί τη χρειάζεσαι

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η διασφάλιση ποιότητας είναι ένα αναπόσπαστο και και σημαντικό κομμάτι της ανάπτυξης λογισμικού σήμερα.…

Πώς θα περιορίσεις το Cart Abandonment

Αν έχεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, ξέρεις ότι το λεγόμενο cart abandonment ή ελληνιστί η εγκατάλειψη καλαθιού, αποτελεί πραγματικό πονοκέφαλο.…

6 τρόποι να προωθήσεις δωρεάν το site σου

Γνωρίζουμε ότι η διαφήμιση στη Google αποτελεί έναν από τους πιο επιτυχημένους τρόπους προώθησης ιστοσελίδων. Άλλωστε, γι’ αυτό ακριβώς…

Email marketing: Πώς να αυξήσεις το open rate και το ROI

Στις μέρες μας, υπάρχουν πάρα πολλές τεχνικές digital marketing που μπορούν να σε βοηθήσουν στην προώθηση της επιχείρησής σου. Είναι λογικό…

Οδηγός δημιουργίας VPN: Ασφαλής απομακρυσμένη εργασία στην εποχή του κορωνοϊού

Τα μέτρα περιορισμού για την αντιμετώπιση του COVID-19 έχουν φέρει πολλές μικρές επιχειρήσεις αντιμέτωπες με την πρόκληση της απομακρυσμένης…

Tι είναι το reCAPTCHA και γιατί να το βάλεις στο site σου;

Κάθε webmaster μισεί τo spamming και τα bots! Κι αυτό γιατί μπορούν να ρίξουν την ποιότητα ενός site, να κάνουν παρεμβολές στην επίδοσή του ή ακόμα…

Όσα πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις το eShop σου

Είναι εκπληκτικό! Πόσες δυνατότητες εξέλιξης, πόσοι -εν δυνάμει- πελάτες σε όλο τον κόσμο… Η ιδέα ενός eShop, ενός διαδικτυακού καταστήματος,…

3 λόγοι να πεις “ναι” σε πολλαπλά domains

Η επιχείρησή σου χρειάζεται ένα domain name ώστε να κατοχυρωθεί στο διαδικτυακό σύμπαν. Aυτό το ξέρεις ήδη. Ήξερες όμως ότι το domain μπορεί να…