Τι είναι το SEO και το SEM

Οι φράσεις SEO (Search Engine Optimization) και SEM (Search Engine Marketing) είναι παρόμοιες – και ενώ κάποιες φορές χρησιμοποιούνται εναλλακτικά, το SEO και το SEM είναι διαφορετικές υπηρεσίες.

Οι ιδιοκτήτες των περισσότερων μικρών επιχειρήσεων ξέρουν κάτι για το SEO (Search Engine Optimization) και τις διαφορετικές τακτικές για να βοηθήσετε το Website σας να κατατάσσεται καλά στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Μια άλλη σημαντική τακτική για Internet Business είναι το SEM (Search Engine Marketing) το οποίο περιλαμβάνει πράγματα όπως το Search Engine Optimization, καταχωρήσεις επί πληρωμή και άλλες σχετικές με Search-Engine υπηρεσίες.
Ενώ οι δύο αυτές φράσεις είναι παρόμοιες και κάποιες φορές χρησιμοποιούνται εναλλακτικά, το SEO και το SEM είναι διαφορετικά μεταξύ τους.

 

Η διαφορά μεταξύ SEM και SEO

Το SEM είναι ένας πιο ευρύτερος όρος από το SEO. Εκεί που το SEO στοχεύει στο να παρέχει καλύτερα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, το SEM χρησιμοποιεί τις μηχανές αναζήτησης για να διαφημίσει το Website ή την επιχείρηση σε πελάτες μέσω Internet και να στείλει μια πιο στοχευμένη πελατεία στο Website σας. Για παράδειγμα, όταν οι χρήστες χρησιμοποιούν μια μηχανή αναζήτησης για να αναζητήσουν “μοντέρνες τσάντες”, τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης είναι εκεί όπου οι τεχνολογίες SEO μπορούν να βοηθήσουν το Web site σας να έχει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Η διαφήμιση επί πληρωμή ή τα χρηματοδοτούμενα links είναι αυτά που εμφανίζονται σε περίοπτη θέση πάνω ή δίπλα από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης και τα οποία είναι ένα αποτέλεσμα του SEM.
Το SEO και το SEM δεν είναι ανταγωνιστικές υπηρεσίες. Το SEO θεωρείται υποσύνολο των υπηρεσιών SEM. Αν θέλετε να κάνετε μια επιχείρηση στο Internet, χρειάζεται να είναι ορατή και σε οργανικά και σε διαφημιστικά links, κάτι που σημαίνει ότι χρειάζεστε και το SEO και το SEM.

 

Πηγή: https://www.webopedia.com